Farsang és miegymás

2013.02.14. 22:23

Az előző bejegyzés kapcsán úgy érzem, hogy rögzítenem kell a síeléssel kapcsolatos érzéseimet. Már csak azért is, hogy ha egyszer én leszek a világ legöregebb síbajnoka (aki már eleve öregen tanult meg síelni), akkor is emlékezzek rá, hogy honnan indultam.

15 Ülve síelésNa szóval az van, hogy a síelésben nagyon tetszik a táj, a hegyek, a hó, a síruhám, a szép bakancsom, viszont a többi részével még nem sikerült megbarátkoznom. Géza szerint nem látszik rajtam, hogy élvezem a síelést. Elárultam neki a titkot, hogy esetleg ez azért van, mert nem élvezem. Inkább csak szeretnék életben maradni. Nem eltörni egyik végtagomat sem. Vagy csak úgy kiszállni a felvonóból, hogy azzal nem okozok tömegbalesetet. Kicsit méltóságteljesebbnek, és elegánsabbnak szeretném érezni magamat. De ez még nem megy, úgyhogy vagy sírok, vagy nevetek a bénaságomon. De nem adom fel, bár néha úgy érzem, hogy mindenki jobban járna, ha hagynánk az egészet... De egyelőre a tél kitart, úgyhogy én is kitartok, és a hétvégén újra megpróbáljuk.

Múlt hétvégén viszont nem síeltem, hanem villámlátogatásra hazautaztam, ugyanis testvérem, akit nevezzünk Györgyinek (hiszen így hívják) kitalálta, hogy farsangi bulit szervez, méghozzá az ABBA  jegyében, ami nélkülem mit sem ért volna. Beszereztem egy megfelelő arany ruhadarabot, otthon pedig várt a szőke paróka, hogy Agnetaként pompázhassak. Pénteken délután érkeztem haza, majd a bkv járatait igénybe véve elutaztam Nagykovácsiba (ott várt a szőke paróka). Igazán nagy élmény volt, és az egy órás utazás során nagy örömömre szolgált, hogy értettem amit a körülöttem utazók beszélgetnek. Mindenkit kihallgattam, ezért utólag is elnézést kérek. A buli igazán fergeteges volt, csodálatos bajszokban, trapéz nadrágokban, szőke hajakban jelentek meg a kedves vendégek. Fotót - a köznyugalom megzavarásának elkerülése érdekében - nem mellékelek az eseményről, aki igényli, annak küldök e-mailben. Szombaton családilag ebédeltünk egyet, majd vasárnap reggel - röpke háromnegyed órás hólapátolás után - elhagytam az ottani otthonunkat, és visszarepültem itteni itthonunkba.

Vasárnap délután jó feleség módjára nokedlit szaggattam a röszti reszelő igénybe vételével, és muffint sütöttem, hogy Ábel a hétfői szülinapján meg tudja vendégelni az osztálytársait.

03 NyuszimotorosÁbel születésnapjára szerettem volna egy kis fotó összeállítást közzétenni, mint amilyet a rendes lelkiismeretes szülők szoktak készíteni ilyen alkalmakra, de nem tudtam kiválasztani ezernél kevesebb fényképet, viszont órákat töltöttem nosztalgikus bömböléssel. Nem értem, hogy mikor történt az, hogy abból a nyuszimotoron manőverező, homlokán állandósult kék púppal közlekedő, két éves koráig nem beszélő cukorfalatból egyszer csak hat éves nagyfiú lett, aki egyedül megy be az iskolába, és nem csak, hogy puszit nem adhatok neki, de már integetéssel sem égethetem.

Az iskolában nem tartottak farsangot, hanem ún. Silly Chlotes Day volt kedden, ami annyit jelentett, hogy mindenféle bolondos cuccban, vagy jelmezben lehetett menni iskolába, és egész nap abban voltak. Mi e jeles napra - hosszas próbálgatás után - beszereztünk egy piros bohóc orrot (Ábel kérésére), egy cica álarcot (szintén Ábel) és egy doboz arcfestő krétát (Borika javaslatára). Ezek után persze egyiket sem használtuk fel... Bori kikérte magának, hogy az arcát összefirkáljuk, Ábelnek ugyan rajzoltam egy kackiás bajszot, de mire a sulihoz értünk, lekopott, úgyhogy sos beszereztem egy szemceruzát, amivel újabb bajuszt (bajszot?) rajzoltam az arcára.

Be kell valljam, hogy nem bánom, hogy idén elmaradt a szülinapi zsúr megrendezésével, és a farsangi jelmez beszerzésével/elkészítésével járó idegbaj.

Jövő héten pedig szünet lesz az iskolában, juhéjj!

És a legjobb hír így a végére: Ábelék osztályhörcsöge Cutie nálunk tölti a szünidőt! Nagyon izgatottak vagyunk a vendég érkezésétől, Ábi tanító nénije azt mondta, hogy kapunk hozzá használati utasítást, de ha bármi váratlan dolog felmerül, akkor e-mailben keressük őt nyugodtan.

A bejegyzés trackback címe:

https://tucsokutca.blog.hu/api/trackback/id/tr65080678

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nagyapa4 2013.02.17. 16:37:42

Én bejelentem az igényemet az e-mail csatolmányaként küldendő ABBA fotókra!
A 2.kép csúcs! Valóban semmi sem változott a lényeget illetően.

Aszta 2013.02.23. 17:43:24

Esztike! Betegre nevetem magam... Kérek posztot a fészbukon! (ha új "rész" van) Kérek ABBA-s képeket is, annyira sajnálom, hogy nem lehettünk ott! A síelést ne add fel, jól áll a szerkó! Puszi: aszta

Jeszter 2013.02.24. 14:28:43

@Aszta: Köszi Asztika! Képet küldök, bár nem sok készült, mert inkább mindenki őrülten ropta az este folyamán. Kár, hogy nem tudtatok eljönni:( Jelzem az FB-n, ha születik újabb beszámoló. A síelést már szeretem, főleg, hogy csinos a szerkóm:)) puszi
süti beállítások módosítása